Gomorron alla sötisar <3

Godmorron alla gulliga bloggläsare nu måste jag berätta värdens
grej som hände nu på morgonen.
Mamma och Vendela hade redan gått så jag låg och segade mig i sängen.
Sen plötsligt ringer det på dörren och då tänkte jag: Äsh det e säkert bara mamma och Vendela
som har glömt ngt. Så jag låg kvar där så öppnades dörren
och så hörde jag två mansröster och jag blev jätteredd och trodde det var inbrott.
Sen så såg jag att dom hade byggarbrallor på sig och dom håller på att bygga lite på mitt rum men dom brukar inte komma förns kl 10 så jag kutade in på toan och började fixa mig. Tyvvär hinner jag inte lägga upp dagens outfit gör det senare hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Och bloggen:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0