NO KEYS!!!

Hej alla söta bloggläsare nu e jag hemma hos pappa och läser bloggar mm.
Idag så hare varit en crazy dag allt började med att...
Vi stog vid ingången till eriksdhalsbadet och då ser jag en tjej som heter Torun som
typ var min bästis jättelänge som e ett år äldre.
Och hon skulle tydligen oxå bada det var ju kulrå 
Sen när vi kom till skolan sa Johan,som alla vet e min lärare,
att petter
skulle komma och spela in en musikvideo i våran skola 
Grymt coolt typ.
Så efter att vi hade ätit så sprang vi till sal
402 där han skulle spela in och så stog vi där i typ 20 min
och så kom han alldrig sen frågade vi en lärare när han skulle komma
och hon sa att det hade blivit inställt så vi fick gå tbx till klassrummet
Sen när jag kom hem så skulle jag låsa upp dörren och då hade pappa låst överlåset så
då kunde inte jag komma in. Och jag blev så sur så jag höll på att få en FLIP
Så åkte jag till pappas jobb som ligger i vasastan och hämtade nycklarna och sen åkte jag hem.
Su nu sitter jag här och bloggar och snart så ska jag gå och måla vidare på mitt rum
för pappa har köpt färg  så snart är en hel vägg rosa
Där e jag i Photo Boothad bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Och bloggen:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0