Ny header

Hej alla bloggläsare nu e jag hemma från skolan och sitter och funderar på
hur man gör en ny header. Det var ju Kajsa och Cornelia som gjorde den som jag har nu
Kommentera om ngn kan hjälpa mig!!!
Allra först på dagen hade vi engelska som vanligt.
"Västa bästa starten på dagen"
Iallafall så fick vi skriva vad vi tyckte om henne och grejor
och jag skrev precis vad jag tyckter om henne och hon kommer typ hata mig
resten av terminen.
Sen hade vi idrott och det var Cornelia som höll i lektionen och det var en jättejobbig stretch (stavning)
så jag har fett ont i nacken. Till lunch blev det rester från julbordet igår ush det smaka typ APA.
sen hade vi so med sura gubben och vi såg typ på filmer om sydafrika. Efter det
hade vi musik men Roul (våran musiklärare) va inte där så vi fick håltimme.
Sen hade vi B-språk och sen slutade vi.
Det stör mig fett mkt att vi måste gå i skolan på måndag oxåoch då slutar vi 14:30 fast
sen måste vi komma tbx till skolan kl 4 till kl 7 för typ ingen anledning aaah
Nu e det iaf helg måste shoppa en massa klappar. Tänkte gå och hyra film så herrå

Kommentarer
Skrivet av: Sandra ♥

Jag kan

2010-12-26 @ 16:55:51
URL: http://heartofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Och bloggen:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0