Sista dansen :(

Hej bloggen nu e jag hemma från dansen och vi hade avslutning idag
det var väl kul Idag har det inte hänt så mkt
På slöjden så typ fingervirkade jag något. Det var ju sista gången
då han man typ alldrig ngt att göra. Sen så hade vi typ genomgång
på SO-provet som vi hade förra veckan och jag fick ALLA rätt 
Så hade vi bild oxå och då fick man ta med sig fika och jag tog med mig
gifflar och så typ julpysslade vi och jag gjorde en sån där grej
Gjort av tidningspapper

Sen har det inte hänt så mkt. Jag gick på dansen med Alva och Mandra
utan Soniaaa Miss u.

Igår när jag målade så räckte inte färgen så jag var och köppte ny idag
och nu kommer den räcka herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Och bloggen:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0