Värsta update

Hej alla bloggläsare jag har typ sämsta update men jag har bara inte haft tid.
Jag har haft prov,handlat julklappar bara så fullt upp.
Nu entligen har pappa skaffat sig en dator förut visste han inte var den skulle stå
men nu står den iaf i köket.
Det är den nyaste modellen av imac den e typ awesome
Mycket har ju hänt på senaste Viktoria ska typ få barn uuu gulligt
Jay vann idol julkalenden har börjat dessutom e det ju tredje advent
Idag ska jag måla mitt rum det ska bli coolrosa på en vägg sen resten vita
de kommer bli så snyggt
Sen så ska nog jag och pappa iväg och shopppa julkappar
(det är han som bär på pengarna annars skulle jag inte tagit med honom)
Jag tänkte shoppa:
Linne: Ginatricot 79:-
Top: Ginatricot 199:-
Top: Ginatricot 199 :-
Det var allt nu måste jag måla annars hinner vi inte så hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Och bloggen:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0