Hej alla balla bloggläsare jag vet att ja ...

foto0165 (MMS)

Hej alla balla bloggläsare jag vet att ja inte har bloggat på typ åratal men nu sitter jag i bilen och jag och min pappa och min lillasyster i bilen på vägen till götet och hälsa på mina kusiner. Nu tänker ni säkert blä kusiner :-( men mina kusiner e bäst,iallafal min favvokusin som e nästan exakt lika gammal jag fyller ar den 4 sept och hon fyller idag vi e typ bara så tajta. Idag får jag äta godis så jag sitter och tuggar på banangodis. Idag gick vi upp kl 6 på morgonen för det tar ju typ 3 år att åka till göteborg nu e vi iaf i ngn stad som heter linköping. Igår var jag och Sonia hemma hos Alva och körde photobouth (stavning) dev var askul a det var detb iaf hejdå puss <3


Kommentarer
Skrivet av: corneloa

2010-11-04 @ 11:21:44
Skrivet av: cornelia

Hej Agnes! :)

Ha en underbar fortsättning på höstlovet.

och ha så kul i Göteborg.



puss o kram

2010-11-04 @ 11:24:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Och bloggen:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0