Hej alla bloggisar ibland blir jag bara så...

Hej alla bloggisar ibland blir jag bara så ful på bild men iaf här e dagens outfit. Idag i skolan har vi jobbat med plansher (stavning) om latinameika och jag blev klar med mitt jobb om Nicaragua det blev asgrymt! Sen har vi haft no om typ kromosåmer och Carl von linné. När vi slutade så gick vi hem till mig. Sen har jag gått och handlat och suttit barnvakt åt min lillasyster och så fick jag 100 kr fast det var till klasskassan så inga hundra kroner för mig nu laddar min mobil ut om typ 1 sek så hejdå och puss.


Kommentarer
Skrivet av: Mandra

hihi dagens outfit kom inte med! Pussi

2010-10-28 @ 18:27:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Och bloggen:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0