Hej bloggen nu har jag äntligen fått penga...

foto0112 (MMS)

Hej bloggen nu har jag äntligen fått pengar på mobilen så nu ska jag blogga jättemkt. Idag har jag och pappa shoppat på hötorget och jag har köpt en massa grejor tex ett 4 gigg minne till mobilen så nu vet jag hur man laddar över foton och sånt. Pappa har fortfarande inte köpt dator för han väntar på den nya mac datorn som kommer i slutet på oktober,så jag laddar över bilder på kläderna i skolan imrn. Jag har inte ätit någon midda så jag och pappa kanske ta en sväng in på donken och tar en fika jag tänker iaf inte komma på att det innehåller en massa kalorier och slänga den över stureplan som kissie gjorde (vet inte vrf jag skrev det där) iaf nu ska vi dra så hejdå och puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Och bloggen:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0