Asgarvningar och färjesäljning

Hejsan alla bloggläsare<3 Idag efter att jag hade skrivit det där
om att jag inte kunde lägga upp dagens outfit så
hade vi engelska och då hände en jättepinsam grej.
Vi hade engelska och Oscar började prata om hur bitchig
jag var när jag började i klassen men att jag nu är snäll
och så förklarade han det för Viktor och då blev Viktor tillsagd
och sen så började vi snacka igen och då blev Oscar tillsagd
och sen började vi prata igen och så började vi skratta jättemkt och
då blev alla jättesura på Oscar och viktor men inte på mig värkligen
JÄTTESURA men jag skrattade jättemkt fast tyst och oscar och viktor
asmkt skäll av alla och jag kom undan det var nog inte direkt pinsamt
men jagkan inte komma på ngt annat osd så det får bli pinsamt.
Efter det så slutade vi och då så hade vi bestämt att vi skulle sälja fika på färjan
för att samla till klasskassan och vi fick ihop 209 kr vi fick in 350 i söndags och vi ska sälja
salami och julkort men nu ska jag gå och lägga mig bloggar mer imorron puss

                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Och bloggen:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0