Datasalen :)

Tja alla bloggläsare nu sitter jag i datasalen med typ alla i klassen för vi måste göra en massa uppsatser om Nordamerika men jag bloggar istället.Jag tänkte lägga upp dagens outfit i morse men jag hann inte så jag tog med mig usb kabeln och så tänkte jag lägga upp på lunch rasten. Igår var jag inne på youtube och kollade klipp så visade Sonia och Alva mig och Mandra ett jätteroligt klipp här kommer det:








Asså jag kanske e lite sen med att lägga upp den för det värkar som alla redan kan den iaf nu måste jag sluta för johan
 (våran lärare) hotar med att mejla mina föreldrar och blablabla så tjarå



                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Och bloggen:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0