Hej alla bloggläsare nu ligger jag i sän...

Hej alla bloggläsare nu ligger jag i sängen och jag e jättetrött. Idag vaknade jag kl 6:30 för jag var tvungen att tvätta håret för det luktade jättemkt rök från igår. Sen sminkade jag mig och sen var jag tvungen att gå till skolan så jag hann inte äta frukost. Ylva (våran slöjdlärare) släppte oss jättesent så när jag kom till matsalen så hade Alva,Mandra och Sonia (som har träslöjd) redan ätit så jag sket i det. Sen hade jag ju dans och sen när jag kom hem så var inte mamma elr pappa hemma så jag fick vänta på pappa så vi kunde gå och äta. Så var jag tvungen att packa mina grejor för vi ska flytta som jag har sagt och sen var det idol. Så det har varit en lång dag men nu e jag jättetrött så nu ska jag sova hejs och godnattpuss på er alla<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Och bloggen:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0