Hemma hos sonia <3

Hejsan alla bloggläsare nu sitter jag här framför datan hemma hos Sonia och bloggar och kollar på halebop-reklamen den e jättekul jag lägger ut den




Visst e den grym!

Iallafall idag vi varit i hellas och och orienterat med hela klassen det var jättetråkigt fast vi grillade marsmallows och korv och det var gott :) Men det läckte in i skorna och min jacka lucktar jättemkt rök. Sen åkte vi buss hem och så skulle vi ta nån spruta det gjorde ont :(fast det gick över jättesnabt sen hade vi matte i typ två timmar a men nu sitter jag här hos sonia som jag har sagt och nu ska vi ta en massa kort med hennes systemkamra som jag kanske lägger upp på bloggen så hejdå puss


Kommentarer
Skrivet av: Sandra

FAN VAD KUL HAHAHAHAHAHAH :D



HALEBOP, AHA.. HALEBOB.. AHA :P

2010-09-29 @ 21:48:01
URL: http://heartofsandra.blogg.se/
Skrivet av: Sandra

FAN VAD KUL HAHAHAHAHAHAH :D



HALEBOP, AHA.. HALEBOB.. AHA :P

2010-09-29 @ 21:48:32
URL: http://heartofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Och bloggen:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0