Tja alla bloggläsare <3

Hej det här är min blogg visst e den snygg. Mina kära kompisar Cornelia och Kajsa har gjort den och dom har oxå bloggar, Kajsa har en som heter Kajsastar.blogg.se och så har dom en gemensam blogg tsm med en tjej som heter Sandra som heter Treballatjejer.blogg.se . Sandra har oxå en blogg som heter heartofsandra.blogg.se . Jag har oxå tre till nära och kära vänner som heter Sonia,Alva och Mandra. Sonia har oxå en blogg som heter Kinapinne.blogg.se<3 jag hade en gammal blogg som hette aggezz.blogg.se men jag skrev inget på den. Iaf nu tänkte jag berätta lite om mig.Jag heter Agnes och är 12 år och bor på söder och älskar att gå och shoppa på hötorget <3 min favorit äffär är OHIO som ligger på vid hötorget Rekomenderar den till alla! Mitt liv är nästan perfekt just nu och alla är vänner med typ alla så ni vet men nu ska jag gå och lägga mig jag e jättetrött det tog jättelång tid att göra bloggen och sen har jag varit på ikea och köpt säng och garderob för jag ska flytta! Det var nästan allt bloggar mer imr tjarå

Kommentarer
Skrivet av: Cornelia

Heej Agge söt!

Din blogg blev tillslut superfin och snygg.

puss & kram // C !! :)

2010-09-28 @ 10:04:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Och bloggen:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0