TILLBAKA!!

Hej bloggen! Det var ett tag sen vi sågs för jag tog en liten paus men nu när jag läste lite bloggar blev jag bara såå sugen så nu börjar jag igen :D
Idag har vi sovmorgon så vi börjar 9:20 tror jag :S
Jag har beställt Sims 3 medeltiden (nörd javet) som jag ska hämta ut efter skolan 
Har jättelust att sticka och bada så jag måste bara fråga tjejerna :DD
Killarna kan ju oxå följa med menmen :FFF
Känner värkligen att ha ett party så fixar nog det oxå :D
Just nu sitter jag och kollar på alla kommentarer på fejan på den här bilden :D
Aja ska dra till skolan nue så bye bye :D
LOVE ♥

Kommentarer
Skrivet av: Kajsa

ÅHH JAG HAR KÖPT SIMS 3 LEVA LIVET TILL MIG! :D,Ja kan inte alla gå och bada :P

2011-04-06 @ 18:23:04
URL: http://kajsastar.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

haaaaaaaaaahahahaah failat att pusha upp sina icke existerande bröst. tönt wB

2011-06-30 @ 19:49:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Och bloggen:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0