Borttappad kamera :(

Hej på dig bloggen vi säger att det e igår nu för igår hände bara sååååå mkt jobbiga grejer som jag inte han berätta om. Så här var det efter jag hade gjort det där inlägget om att jag hade fått en kamera så fick jag jättebrottom och på onsdagar ska jag ju till mamma så då behövde jag packa lite. Så jag tog med mig smink, kamera, mobil mm
Och den dagen var det fett varmt ute så jag tog bara på mig min kofta och eftersom jag skulle till mamma var jag ju tvungen att ta med mig jackan och så la jag den i en lite för liten påse så att ena handtaget gick sönder men då tänkte jag att det inte gjorde ngt för jag kunde ju bära påsen och så la jag kameran överst på jackan och gick ut.
Så sprang jag jättemkt och när jag på väg ner för en backe så gick andra handtaget oxå sönder och jackan höll på att trilla ur men så klämde jag ner den igen och sprang upp till klassrummet. När jag kom till klassrummet så tänkte jag: tänk om jag har tappat kameran. Och så kollade jag efter och så var den inte där!!!
Så sa jag till Johan att jag tappat in kamera och att jag skulle springa oc kolla efter den och så sprang jag hem och tbx till skolan och jag hittade den inte. Så när jag kom till klassrummet så höll Johan på att dela ut NO-proven och så sa han Agnes och då tänkte jag nej shiiiiiiit nu måste jag göra om provet men så var det bara att att han typ bara hade tappat bort en sida SLARVIGT.  Så jag var typ deppig hela dan tills i slutet av dan så kom det in en tjej som jobbar på skolan och sa att hon hade hittat min KAMERA!!! Och så var det typ att en som jobbar på konsum hade hittat den och kollat egenom bilderna och sätt att jag hade tagit foton på Johan och så när den där läraren hade gått in på konsum så hade dom frågat henne om hon jobbade på skolan och så sa hon typ: nemen det där e ju Johan!
Och så kom hon till klassen och gav den till mig!! Fatta F1 coolt va?!
Hoppas bara dom inte kollade på filmerna för jag hade filmat in LITE pinsamma grejer på den ;)
Nu sitter jag iaf och lyssnar på spotify på låten I just had sex tänkte lägga upp den men har glömt h3h3
På fredag så ska jag, Mandra och Sonia gå på love and other drugt och sen så ska dom såva här så det blir typ värsta cooliga helgen.
Idag hände det tup inte så mkt Fast vi fick tbx so proven från typ förrförra veckan och jag fick på sätt och vis alla rätt det var bara det att man kunde skriva typ 5 rekord som fanns i Asien och jag skreva bara 3 men man behöver inte precis kunna det XP
Skriver mer imorron Chacha
LOVE YAH!
ARKIV BILD!

Kommentarer
Skrivet av: Jessy (:

sv: tack, desamma :))

Såg gsm länken ^^

va heter din modell?(:

2011-02-04 @ 08:30:32
URL: http://plumbob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Och bloggen:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0