Fuck the homework!!!

Asså jag hatar homework (engelska läxan) det e typ det värsta som finns. Jag e ju bra på engelska och så
men det e bara så tråkigt onödiga läxor. Och nu har jag tappat bort den och då kan jag inte plugga till förhöret tills
imorgon!!! buhu
Spy på läxorna!!!
Iaf idag var det ju måndag :( bajsigt att gå upp på morgonen :(
Sen var man ju tvungen att springa till skolan och så var det franska och jag gjorde bort mig totalt! Fast vad är hemligt...
Sen gjorde vi....och sen gick vi hem till mig och partade typ 
Nu e pappa och tränar så nu e jag stuck med lillsyrran och läxorna aaarh jobbigt värre herrå<33
LOVE YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Och bloggen:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0