Shoppat!!!

Hej bloggen ♥ Nu har jag kommit hem från 4 timmars shopping och har köpt...
Och på baksidan...



Och sen köpte jag oxå två **
Jag vet att det var meningen att jag skulle köpa dom andra grejorna men
jag hade bara 200 kr kvar på gina kortet
och så hittade jag inte leggingsarna och den vita tröjan med svart tex så det blev den här.
När jag och Sandra var på HM så stog vi i omlädningsrummet i typ en timma när vi köpte ******
hoppas dom inte trodde att vi typ snatta elr ngt 
Sen så var vi inne på Zara och jag hittade två jättesnygga koftor (som inte finns på bild) fast jag kunde inte köpa dom för jag hade bara
kort på gina och HM.
Japp så just nu has jag jätteont i ryggen för jag har stått upp i typ tre år och mina fötter e helt platta 
PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Och bloggen:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0