Jobbih daaag..

Chacha bloggen! Nu är jah och Sandra hemma hos mig. Vi har ätit och designat min blogg som Sandra skulle hjälpa mig med så vi har designat den nuu :)
Idag var det F1 jobbigt.. Vi mötte varann vid nytan. Sen skulle vi gå hem till pappa men då hade han låst överlåset och jag hade bara nyckel till det vanliga låset , så vi kunde nt komma in.. Då tog vi bussen till pappas jobb för att vi skulle få nyckeln till överlåset. Men vi kunde inte komma in så vi väntade utanför porten o väntade på att ngn skulle komma in så kom det en och öppnade till oss. Men sen släppte han inte in oss till ''resten av jobbet'' så vi fick vänta inne.. Väntade i typ en timme men pappa kom aldrig. Asså vi ringde till pappa flera ggr men han svarade inte. Men tillslut så kom det en kille som skulle ut, meh han släppte in oss istället och han följde med dit vi skulle men då hade han tiep inte nyckeln in så vi kunde inte kma in.. Och då var allt så jvla misslyckat, eftersom vi hade tagit oss dit å sådär.. Så då vare bara att åka hem...  så då gick vi hem till mamma ist och åt, så nu sitter vi här.. ;)
Sandra stannade ganska länge, men hon ska tiep hem nueh.. Meh vi tittar på en film som e F1 bra :) Det va reklam nyss men nu börjar den igeen så vi ska kolla vidare..
Men jag bloggar mer imorrn!



P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Och bloggen:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0